Voor tevreden huurders én medewerkers

Effectief vastgoedbeheer

Met Embrace automatiseer je de belangrijkste processen en geef je huurders de regie. Daarnaast biedt je een 360º klantbeeld en zijn je medewerkers altijd op de hoogte van de laatste stand van zaken.

400+ organisaties werken dagelijks met Embrace digitale dienstverlening

Power to the huurder

Geef huurders de mogelijkheid om zelf zaken te regelen. Denk aan reparatieverzoeken of het doorvoeren van een adreswijziging.

Persoonlijke benadering

In het klantportaal staat alle relevante informatie voor de huurder. Lukt het even niet? Dan is persoonlijk contact snel gemaakt via de chat!

Centrale online omgeving

Embrace kent en ontsluit alle bekende (ERP-) systemen. Alle zaken worden dus gemakkelijk geregeld vanuit één centrale plek.

Je huurder regelt het helemaal zelf

Met de Digitale Dienstverlening van Embrace geef je huurders de regie waar het kan en verleen je op een efficiënte manier persoonlijk support.

Veilig digitaal ondertekenen
Reparatieverzoeken indienen
Statusupdates d.m.v. track-and-trace systeem
Online onboarding van nieuwe huurders

Alle service en systemen op één centrale plek

Het maakt het niet uit op welke kanaal een vraag binnenkomt. Alles is verzameld op één centrale plek en medewerkers hebben snel toegang tot de juiste informatie.

Gestroomlijnde communicatie
Autonome klantprocessen
Integratie met bekende ERP systemen

Op de eerste plaats kiezen we Embrace Customers voor onszelf, maar ook onze opdrachtgevers gaan er optimaal van profiteren.

Bart Brulot
,
Mededirecteur NMG Vastgoed
Lees het hele verhaal

Meer weten? Download het gratis e-book!

"Een digitale werkplek voor dienstverleners" is een gratis e-book met social intranet best practices en klantcases voor dienstverleners.

Gratis demo aanvragen

Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.

Rondleiding op maat
60 minuten
Online of fysiek

Direct contact

Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!

Ervaringen van vastgoedbeheerders
met Embrace

Goede interne communicatie is essentieel voor nieuwe initiatieven, projecten en betere samenwerking

Interne communicatie bij woningcorporaties is cruciaal maar vaak onderbelicht. Adviseur Froukje Nigten en Medewerker Melissa Vroege van Vidomes delen hun inzichten over effectieve interne communicatie, de rol van een sociaal intranet en de voordelen van verbondenheid binnen de organisatie.

Check-up geeft Woningstichting Nijkerk nieuwe impuls in gebruik en beheer van hun software

WSN implementeerde in 2018 Embrace Customers, met nieuwe website en klantportaal. Na basisopzet nam doorontwikkeling af. In 2021 evalueren ze en plannen ze verdere verbeteringen, met hulp van consultants voor een check-up van Embrace.

De beste dienstverlening bereik je met een combinatie van digitale dienstverlening en persoonlijk contact

Digitalisering biedt kansen voor efficiëntere dienstverlening, terwijl aandacht voor huurders behouden blijft. Adviseur Anja van Burgsteden en Kennisredacteur Inge Jongkind delen in een gesprek hun inzichten hierover.

NMG Vastgoed omarmt Embrace

Op de eerste plaats koos NMG voor de digitale dienstverlening van Embrace om interne processen te optimaliseren. Later bleek dat ook opdrachtgevers er optimaal van profiteren.

Tachtig procent toekomstige huurders tekent nu het contract digitaal

Woningcorporatie Lefier uit Groningen en Drenthe pakt het onboardingsproces van huurders aan in het project Digitaal Verwelkomen. Wat was de aanleiding en wat levert het op? CorporatieGids Magazine sprak erover met Annette Mulder!

Vaak aan ons

gevraagd

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Kun je als Embrace klant zoveel mogelijk zelfstandig regelen via een klantportaal?

Uiteraard! Je kunt vele processen automatiseren middels self-service scenario's die je zelf kunt opbouwen. Hierbij kijk je kritisch naar je eigen interne processen. Zodat er vervolgens beslisbomen ontstaan waar de huurders, maar ook de KCC medewerkers, doorheen kunnen om zaken te regelen zoals bijvoorbeeld een betaalrekening wijziging, het aanvragen van een naambordje of het indienen van een reparatieverzoek.

Is direct bellen vanuit het klantvolgsysteem naar zowel interne als externe contacten mogelijk?

Jazeker, dit is een standaard functionaliteit binnen het klantvolgsysteem. Voor deze functionaliteit is echter wel een actieve telefonieconnector nodig.

Zijn alle contactmomenten zoals chat, WhatsApp of sociale media overzichtelijk?

Alle interacties met de klant worden vastgelegd op de tijdlijn van de huurder. Indien een contactmoment wordt vastgelegd vanuit een chat/whatsapp gesprek, wordt het gesprek ook opgeslagen bij het contactmoment. Op deze manier kunnen medewerkers, en eventueel ook huurders zelf, dit gesprek eenvoudig teruglezen.