Veilig alles regelen in een besloten portaal

Het klantportaal is een afgeschermd deel van jouw website waarop huurders inloggen. Hier kunnen ze o.a. contact opnemen, persoonlijke informatie raadplegen of zelf zaken regelen, zoals een adreswijziging. Tevreden huurders, tevreden medewerkers!

Doe-het-zelf

Gebruik slimme widgets en sjablonen om portalen te bouwen zonder technische kennis.

Selfservice

Maak gebruik van standaard selfservicescenario's en pas ze aan voor jouw organisatie en huurders.

Meerdere portalen

Beheer al je portalen vanuit één systeem, van klantportaal en intranet tot narrowcasting.

Widgets

Embrace Designer gebruikt zogenaamde widgets om portalen mee te bouwen. Widgets zijn blokjes met functionaliteit die je volledig op maat kunt configureren.

Drag & drop

Met Embrace Designer is het ontwerpen van jouw portalen kinderspel geworden. Je kiest het gewenste sjabloon,  sleept widgets naar de juiste plek en configureert ze naar wens.

Check-up geeft Woningstichting Nijkerk nieuwe impuls in gebruik en beheer van hun software

WSN implementeerde in 2018 Embrace Customers, met nieuwe website en klantportaal. Na basisopzet nam doorontwikkeling af. In 2021 evalueren ze en plannen ze verdere verbeteringen, met hulp van consultants voor een check-up van Embrace.

De beste dienstverlening bereik je met een combinatie van digitale dienstverlening en persoonlijk contact

Digitalisering biedt kansen voor efficiëntere dienstverlening, terwijl aandacht voor huurders behouden blijft. Adviseur Anja van Burgsteden en Kennisredacteur Inge Jongkind delen in een gesprek hun inzichten hierover.

Tachtig procent toekomstige huurders tekent nu het contract digitaal

Woningcorporatie Lefier uit Groningen en Drenthe pakt het onboardingsproces van huurders aan in het project Digitaal Verwelkomen. Wat was de aanleiding en wat levert het op? CorporatieGids Magazine sprak erover met Annette Mulder!

NMG Vastgoed omarmt Embrace

Op de eerste plaats koos NMG voor de digitale dienstverlening van Embrace om interne processen te optimaliseren. Later bleek dat ook opdrachtgevers er optimaal van profiteren.

Gratis demo aanvragen

Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.

Rondleiding op maat
60 minuten
Online of fysiek

Direct contact

Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!

Vaak aan ons

gevraagd

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Waarom een klantportaal?

Dankzij een klantportaal is je (online) dienstverlening niet alleen klantvriendelijker, maar ook efficiënter. Je klanten kunnen makkelijk en snel zelf dingen regelen, waardoor er minder druk op je klantcontactcentrum is. Deze medewerkers houden op hun beurt meer tijd over voor complexere klantvragen. Door relevante informatie, conversational AI zoals chatbots en virtuele assistenten, selfservice en uiteraard je kcc slim te combineren ben je dus altijd bereikbaar voor jouw klanten. Kortom: een klantportaal zorgt voor een betere klantreis én klantbeleving.

Wat is een klantportaal?

Een klantportaal is een aparte online omgeving voor je klanten, waarop ze moeten inloggen om er gebruik van te kunnen maken. Andere mensen kunnen hier dus niet zomaar bij komen. Zo kunnen je klanten op een veilige manier met je organisatie in contact komen, persoonlijke informatie raadplegen of zelf bepaalde zaken regelen, zoals bijvoorbeeld een adreswijziging doen of een bestelling volgen.